Merhabaaa an itibariyle 6.aya adım attık😇 sukur fena gecmedi 3 aylik bulanti disinda,aksam yemeklerinden sonra nefes darligi gibi bir siskinlik hissediyorum 1 haftadir felan,elimden gelse aksamlari yemek yemicem nerdeyse.simdi boyleyse ilerde napicaz 😔 az yiyorum bu arada, diyet dgl ama istahim asiri acik degil,henuz kilo almadim,bidahaki ay fln kesin alirim.sizde aksam yemeginden sonra yerinden kalkamaz oluyomusunuz 🤭