Gulbinmirac
Merhaba kızlar bu gün hastaneye gittim sezeryan için gün aldım Allah izin verirse pazartesi günü doğum yapcam hem korku hem heyecan nasıl rahatlatacam kendimi
LtfiyeYavuzeretin
Bende 28 de gidiyrm gün vericek bende korkuyrm 🙁
Elfnz3
Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende pazartesi günü sezeryan olucam Allah kısmet ederse😊 aynı gün sizinle😊 insan ister istemez sitrese giriyor heyecan ve korku oluyor pek elde olan birşey değil ama boşa yapıyoruz.