ogretmen_anneee Daha yeni gebeyim ve migrenim falan olmamasına rağmen ömrümde hiç baş ağrısı çekmeyen ben baş ağrısı cekiyorum gözlerim düşüyor resmen 🤕 bu normal mi yaaa gebelikten olur mu böyle şeyler
EmirAta ogretmen_anneee ilk aylarda normal canim ben neler cekmistim 3 gun ust uste doktora git parol veriyo en azindan gecmis olsun
Sena1208 ogretmen_anneee ah ben ne çektim o ağrıdan deliriyordum resmen gece gündüz 24 saat çektim halada tam olarak geçmiş değil ama en azından hafifledi. Hatta öyle bi ağrıydı ki doktorum bile endişelendi nörolojiye gönderdi MR çekildi tahliller yapıldı göz doktoru gördü hiç bişey çıkmadı ☺️ En son gebelikte olur böyle bazen dendi 🙄 şuan 14 haftalık olduk hafifledi çok şükür.
Shnern ogretmen_anneee bende aynıyım baş ağrısı zaten ilk belirtimdi hala çekiyorum özellikle aç kalırsam oluyor inşallah geçer artık bugün yine siddetliydi akşam üzeri eşarpla bağlıyorum gözlerimi açamıyorum
Kadersfk ogretmen_anneee canım benimde çok baş ağrım oluyordu nane yağı kullandım çok iyi geldi tavsiye ederim ama dikkat et gözlerini yakma hamileliğin başlarında illaki baş ağrısı oluyor şuan 31 haftaligim şükür geçti baş agrilarim
ogretmen_anneee EmirAta sizin migreniniz yok demi benim gibi ya çok ilginç ömrümde baş ağrısı yaşamadım ben 🤕
Asyaayaz1 Tansiyon probleminiz varsa ondan olabilir tahlillerinizde değerlerinde düşük varsa ondanda olabilir eğer Bunlar yoksa büyük ihtimal yeteri kadar su tüketmediğiniz için ağrıyor olabilir 🌸
ogretmen_anneee Asyaayaz1 eskiden hiç yoktu geçenler de gittiğim de tansiyonum çok yüksekti . Söylediğiniz iyi oldu ben bi ölçeyim ❤️
ogretmen_anneee Shnern ayy vallaha bende öyleyim rabbim yardımcımız olsun sağlıkla gelsin yavrularımız
Happy-41 ogretmen_anneee benimde migrenim falan yoktu gebeliğin ilk haftasından itibaren ki halada devam ediyor şiddetli baş ağrıları yaşıyorum