33+2 olduk. 32+3tu sanirim yani daha yeni, minik minik alt karindan basladi catlamaya. 15.haftamda bio oil kullanmaya baslamistim ama tabi o zaman karin yok zaten duzenli kullanmadim. 27.haftadan sonra hindistan cevizi yağına gectim keske bio oille devam etseydim, catlaklari gorur gormez biooil e döndüm. Karnımın üzerinde incecik bi kirmizi cizik olusmustu 3-4 gunde silindi o. Alt karindaki artış hızını engelleyecegine de inaniyorum. Bol su iciyorum, yağa da doğumdan sonra da devam edeceğim 8 haftada catlak gorunumunu azalttiklarini iddia ediyorlar bakalim. Bu arada toplamda 7.5 kilo almışım, hızlı kilo almak da cabuk catlamaya sebep oluyormuş…