Kızlar 3 tane 5li hastane çıkışı 3 tanede yenidoğan patikli tulum aldım. 2 kısa kollu zıbın 3 uzun kollu zıbın aldım. 10 lu hastane çıkışında ekstra ağız bezi battaniye ve mama önlüğü var diye biliyorum. Sizce bunlara ek 10 lu hastane çıkışı almalımıyım yoksa ekstra bir penye battaniye alsam yeterli olur mu? Tecrübeliler fikir bekliyorum☺️☺️