Kubrakorkut lansinoh krem canim kesinlikle tavsiyem
Oğlumda onunla nefes almıştım ama geç bulmuştum. Simdi kizimdada 28 de mi ne aldım hemen. Benimde aynı çatladı yarıldı kenarları kasinip kan toplar gibi oluyordu. Onu kullandıkça baya fayda etti Bayadır acısı ağrısı yok. Ve onu bebeği emzirirken de kullanabiliyorsun. Yani onu sürüp silmeden bebeği emzirebilirsin 🤗