Busenurk Kızlar gebeliğimin 4. Ayımdayım ama hala hiç kilo almış değilim iştahımda tam açılmış değil ilk 3 ay hep bulantıyla geçirdim şimdide hafif hafif oluyo sizin ne zaman açıldı iştahınız ne zaman kilo almaya başladınız 😕
Asyaayaz1 Busenurk sağlıklı beslendiğiniz sürece ve bebişiniz gelişiminde bir problem olmadıkça kiloya takılmayın zaten son aylar zaten alırsınız en azından az almış olursunuz 🌸
Busenurk Ayse1934 Asyaayaz1 bende öyle düşünüyorum ama sanki iştahım olmadığı yiyemediğim için kendimi suçlu hissediyorum