Denizyildizii minikprensesimbenim cnm bacaklarını yorarsan geçer. Mesela yere çömelerek bekle bi süre ama tutunda düşme. Birde ayakta dayanabildiğin kadar parmak uçlarına bas. Bacak egzersizleri de varda hamilelikte sakıncalı olabilir
Mammimammi minikprensesimbenim ayy bir ara yaşamıştım. Berbat bişey. Büyük oğluma hamileydim özellikle gece uyku haramdı resmen. Geceleri çıkar yürüdük eşimle. Öyle geçerdi. Dogumdan sonra da devam etti. Sonra birkaç yerde çörek otu yagı okudum. Bir hafta falan hergün bacaklarıma sürdüm. Öyle geçti gitti. Birdaha da olmadı. Bence doktorunuza sorun deneyin isterseniz. Ben sürdügümde hamile degilim çünkü. Gebeligi etkiler mi bilemiyorum
Sadece_anne minikprensesimbenim O dediginiz sey acaba benim yasadigim şey mi? Boyle bana sadece gece oluyor yatarken tek bacakta karıncalanma gibi uyuşukluk da denebilir rahatsiz edici agri gibi degil ama ne bileyim huzursuz ediyor farkli birsey.
Filizaybars minikprensesimbenim ölüm gibi birşey ama kimse ölmüyor. Gerçekten çok yoruldum bu histen. Ayaklarımı ve ellerimi kesip atasım var
MerveDurr Bende de var sanrm ama hamilelkten önce de ara ara oluyodu böyle parmak uclarmı falan oynatmm lazım gerdirmem lazım ayagımı falan sürekli hateket ettirmem lazm yatrken öyle olmca da uyuyamıyo insan işde