Snm_snm valla canm memnunıyetsızler çı ne bılmıyorum sole ben sıralayayım sana kangrunun olayı ergonomık olması kullanıslı ve basıt olması, ergonomık anne için bel desteklı olması bebıs ıcınde ayak pozısyonu dogru olması solomon bunları karsılamak uzere tasarlanmıs zaten, basıtlıgıde slıngler bana karısık gelıyor solomon basıt bı mekanzma tek basımada kullanabılıorım rahatca kullanıslı mı evet cunku yenıdogan aparatlı oldugu ıcın dogdugu andan ıtıbaren kullanılıyor, he bence elzemmı degıl bn almıştım markete fılan cıkarım hesabı ama tesetturluyum ve kılom var oyuzden cok terlıyordum darlıyrdu benı bı sure sonra kullanmadım aracımda oldugu ıcın cok gerek kalmamıstı