Ferdanur 19 yaşındayım eylül’de doğum yapıcam hamilelikten yana çok duygusalım bazen neden erken evlendim diyorum bazende iyiki evlendim çok iyi niyetli güzel kalpli bir adama denk geldim diyorum var mı benim gibi olan
Busbushatun Ferdanur erken evlenmedım ama erken evlenmeyı dogru bulmuyorum herkesın kendı tercıhı tabı ama erken evlenılmısse bıle cocuk sahıbı olmak ıcın erken davranılmaması gerektıgını dusunuyorum
mlkkk Ferdanur 23yaşında evlendim yine bana erken evlenmişim gibi geliyor daha anamın babamın evinde rahat rahat oturup yeyip içip gezerdim diye düşünüyorum çok erken evlenmişsin insanın sevdiği adamla birlikte olması çok güzel bi duydu ama ev işi yemeği temizliği sorumluluğu gerçekten ağır geliyor üstüne bide çocuk, en azından bi süre daha baba evi rahatlığı yaşanmalı diye düşünüyorum ama yine de iyi ki evlenmişim çocuk konusunda ki fikrimde eminim oğluşum doğunca değişecek niye daha önce doğurmadım ki diye 😅
a_burcu_bur Ferdanur annem 20sinde beni, 21inde kardeşimi doğurmuş. Üstelik asker eşi, gurbet ellerde. Babam da 22 yaşında baba olmuş. Özenmezdim desem yalan olur. Genç anne olmak isterdim, ablam zannederlerdi hep 🥰 ama ben 32imde anne oluyorum 🤦🏻♀️😝 Allah sabrını verir. Gelgitler yaşaman çok normal ama, bunları düşünüp moralini bozmak yerine kabullenip daha güzel şeyler düşünmeye odklanırsan daha iyi olur 😊 Rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin 🤲🏻
Asyaayaz1 Olmuşla ölmüşe çare yok demişler bunları düşünmeyi bırakıp önünüze bakmalısınız genç anne olacaksınız bende oldum erken yaşta şimdi arkadaş gibiyiz böyle düşünüp motive olun huzurunuz varsa yaşa fazla takılmayın çünkü takılıcak dönemde değilsiniz artık🌸
Ferdanur mlkkk benim hep sorumluluklarım vardı baba evinde de evi yemeği ve temizliği yapıyordum şimdi de sorumluluklarım ama eşimde var her yere onunla gidebiliyorum evlenince kısıtlanmadım her yere beraber gittik
Busbushatun Ferdanur meselenin olghnluk oldugunu dusunmuyorum kısının kendını egıtmesı gereken bı donemdeyız malesef her sey cok cabuk degısıyr, bıde dusuncelerımız beklentılerımız ufkumuz degısebılıyor 19 yasımdakı halimle suan 29 yasımdayım ınan okdr farklıyımkı ozaman evlenırım dedıgım hayatımın aşkına suan okdr uzagımkı nasıl yanı o benmıymısım dıyorum tabıkı bu bı genelleme olamaz ama olgunluk bambaska bıse benm demek ıstedıgımden birde senın olgunlugu tek basına bse degıl krsı tarafta onemli hele hamılelık oda bambaska hormonlar fılan bıraz zamanın onemlı bısey oldugunu anlamamız gerekıyor, yargılamıyorum tabıkı haddıme degıl dusuncem sadece
Ferdanur a_burcu_bur benim eşimde asker gurbetteyim ve sürekli evde tekim o yüzden bebeğim bana yoldaş olması için düşündük
paradiseeeeee Ferdanur yani erken ama yapacak bişi yok önümüze bakalım artı erken evliliğin karlarından biri de çocuk ben genç anneler sabırlı oluyor onunla anne de büyüyor eğleniyor daha güçlü daha enerjili yaş 30 dan sonra tahammül gücü kalmıyor sanır yok ses istemiyor insan anaokuluna gönderiyor çoğu anne çocuğunu sırf enerjisini orda atsın ugrasmıyım diye Hereke’si kastetmiyorum istisnalar hariç anneler de haklı napsınlar yaş 30 üstü hep iş iş yıpranıyor insan gücü kalkıyor o yüzden iyisin sen iyi boşver 😉😉
a_burcu_bur Ferdanur bebek hasretiyle yanıp tutuşan, ne tedaviler gören, yıllarca kavuşmayı bekleyen insanlar var. Bence mutlu olmalısınız 😊 eşiniz yanınızda olsun, size değer versin, huzurlu olun, bi de bebiş geldi mi, ooohhhh 🙏🏻🥰
Ferdanur Deniz59 bende pişman değilim 19 yaşımda kalbi güzel bir adama denk geldim ama dış etkenler sinir bozucu
a_burcu_bur Ferdanur şükür ki eşin de istemiş, ne güzel birlikte aynı karara varmışsınız. İnşallah düşündüğün ve dilediğin gibi olur 🙏🏻
Ferdanur Busbushatun herşeyin sonucu tabiki olgunluk kendini eğitiyorsun olgunlaşmış oluyorsun yaşın hiçbir önemi yok ben ne insanlar tanıyorum 30 yaşında 40 yaşında daha kendini yetiştirememiş olgunlaşamamış onları görünce iyiki bu yaşta olgunlaşmışım diyorum bazı şeylerin farkında erken yaşta vardım
gulin-35 Ferdanur ben de erken evlendım ama senın yaslarında pısmanlık duymamıstım sonra dan pısmanlık duydum cok erken pısman olmussun
Ferdanur gulin-35 pişman değilim evlendim adam çok iyi en önemlisi anlaşıyoruz hamilelikten dolayı fazla düşünüyorum
Miniktosbaa Ferdanur 14 yaşımda evlendim şimdi 23 yaşındayım 4 çocuk annesiyim boy boy oldu evlatlarım pişmanmıyım, Asla sakın negatif düşünme güzel düşün ki güzel olsun aile olmak çok güzel bişi elbet ki her güzelin bi zoru var ben de zamanında senin gibiydim aha şimdi okul ödev derdiyle uğraşıyorum
Busbushatun Ferdanur dedıgım gbı saygı duyuyorum ama ıste nekdr olgun olursan ol mesela suankı olgunlugun 25 yasındakı olgunlugundan hep daha kucuk kalıcak, yanı daha mesela okucagın bı suru kıtap var dınlıcegın bı suru sarkı arastırcagon bır suru makale var,egıtım helekı cocuk yetıstırcez cok onemlı olcak gunden gune malesef dahada onemlı oluyor bılgıye kolay ulasırken bir okadar da bılgıden kolay uzaklastık meslek sahıbı olmak ıcın okunulan bı doneme donduk malesf kendını yetıstırebılmek ole hem evlenıp hem cocuk sahıbı olup kolay olamayabılıyor ınsallah basarırsın tabıkı basarmamız gerek🌸
Gamzebrb Ferdanur ben 22 yaşımda evlendim çok değil 10 ay önce 😂eşimle 6 yıldır sevgiliydik ama evlenmek için biraz daha beklemeyi seçmiştik şuan çok pişmanım keske önceden evlenseydim diyorum erkenden anne olmak çok güzel bi duygu benim kaynanamda erken yaşta evlenmiş şuan 40 yaşında ve aynı arkadaş gibiyiz kaynana olduğunu duyan şok geçiriyo. Hayat çok farklı kimi 20 yaşında yakalar mutluluğu kimi 40 yaşında o yüzden mutluysanız yaşın pekte bi önemi yok canım🌸💕
Busra_kr Ferdanur benimde evladıma yetebilecekmiyim iyi anne baba olabilecez mi sorumluluklarımızı güzel bir şekilde yerine getirebilecekmiyiz diye kaygı ve endişelerim oluyor ilk gebeliğim ve 26 yaşında anne olmuş oluyorum inşallah 🙏🏻 ama bazen acaba erkenmiydi diyorum
Ferdanur Busra_kr yaş sadece bir sayı olgunluk sizin tercihiniz çok anlamı bir söz bence önemli olanda o acaba iyi anne iyi baba olabilecek miyim yetebilecek miyim ben kendimde o potansiyeli gördüm ve neden olmasın ki dedim