Gizem_34 benim bacak aramda kasiklarimin en altında ağrı var hep var magneyumla biraz gecsede hep var bı terslikyok ben riskli gebelik doktoruna gidiyorum anlatıyorum agriyo normal diyor ama hiç de geçmeyicr insan hep canı agriyinca üzülüyor birde sol kaburga min el at takı ağrıyor benim kemikler hep ağrıyor yani kan ilacida kullanıyorum demirde magnezyumda vutaminde ama geçmiyor bir türlü bende anlamdim demek vücudum iyidegil diyorum artık