10+4 günlüğüm koltukta sola doğra uzanıyordum oturayım dedim kızlar sanki karnıma bişey battı böyle bıçak saplanırcasına o kadar korktum ki anında ağlamaya başladım şimdi ağrım filan da yok bişey yoktur dimi😭😭😭 bugün kızım çok yordu beni onla alakalı olabilirmi acaba😔😔