momsboys Momos ilk baslarda akşam 2 sabah 1 tok içiyordum 33 haftalıgım suan sadece aksam yatmadan 1 tane içiyorum bulantım hala oldugundan
Ozlemm92 Momos canım ben de gece uyumadan iki tane öğlende bir tane alıyorum doktorum böyle dedi. Bebeğede hiç zararı yok korkma dedi.
Ankara_06_ Momos Canım ben kullanıyorum. Doktorum yatmadan önce ilkinde 1 tane iç fayda etmezse sonradan 2 tane iç demişti. Bana 1 tane fayda etmedi 2 tane içiyorum yatmadan. Ertesi gün boyu idare ediyo.
Nihal42- Momos ben oruç tuttuğum için sahur da 2 adet içiyorum. Hem gündüz uyutuyor hemde uyanınca öğlen 13.00 gibi hiç midem bulanmıyor
Mehtap61A Momos hayat kurtaran tek ilaç diyebilirim canım.. gece yatmadan 2 taneyi aynı anda iç ama ayrı ayrı içme bana doktor öyle dedi. Onu bıraktım hastanelik oldum gerisini sen düşün. Çok çok iyi bı ilaç..
MercimekveAnnesi16 Momos valla bana da vermişti ama hiç faydasını görmedim içmesem de aynıydı içsemde değişen hiç bişey yoktu kullanmayı bıraktım zaten halada devam ediyor azaldı ama bitmedi bulantı ve kusmalar allah yardımcımız olsun hepimizin