Ruyalar ztn bizim bilicaltimizin ürünü 😊 yani oyle pek hikmet aramamk lazim hoşunuza gidiyorda koyun anisi olur ruyamda görmüştüm adini diye 😊 ama tabiki boyle bi zorunluluk yok koyulabilir bi isim görmüşsünüz ki tereddut ediyorsunuz haydar vs görseniz hic dusunmezdiniz bile değil mi😊