Merhaba değerli anneler ve anne adayları biz 38+1 haftalık olduk bebeğin kanala girmesi için ne yapmamız lazım ve suyumuz gün geçtikçe azalıyor eğer kanala girmeden tam alta düşerse sezeryan ama kanala girerse inşAllah normal bunun için ne yapmamız lazım bi fikir verirmisiniz şimdiden çok teşekkür ederim rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰