Deniz6 Merhaba arkadaşlar Yumurta transfer işleminden 12 gün sonra test sonucum 770 çıkmıştı. 2 gün sonra testim 1770e yükseldi. 4 haftalık HCG 500lerde olması gerekiyor yazıyor internette. Normal mi böyle olması 🤷🏻♀️
Ozlemcigimmmm Deniz6 internetteki dünya ortalamasını veriyor ilka öyle olması gerekmiyor yanıltmasın sizi
Mavi34 Deniz6 genel ortalamaya takılma kişiye göre değişiyor değerler önemli olan gün aşırı bakıldığında 2 katına yakın rakamlara çıkması. Hayırlı olsun
gel_artik_bebegim Deniz6 değerin gayet normal ikiz gebelikten şüpheleniyosan zannetmiyorum çoğu kisinin bu sekilde çıkıyor zaten 4 haftalikta
gel_artik_bebegim Deniz6 ikiz için değerlerin düşük benim arkadaşımda bunun da iki katıydı o haftalarda ama tek gebelik tabi doktor daha iyi bilir de☺
Deniz6 gel_artik_bebegim Bilginiz olur mu bilmiyorum ama 17sinde yumurta toplama işlemi 22sinde transferim yapıldı. Gebelik hesaplamasını neye göre yapacağım? Çoğu site son adetinize göre diyor ama öyle mi acaba?