Ebru07 çok teşekkür ederim canım çok şükür daha iyiyim gittik acile doğum evi aciliydi zaten bebekte bişey yok çok sağlıklı dedi koronali hasta çok yatış vermicem serum yapmicam dedi ilaç kullaniyo msn diye sordu evet dedim mide koruyucu yazıyorum o zaman dedi geçer dedi gönderdi