kubraonder Regl daha gecikmemişken iki gün kala beta hcg 3000 çıktı arkadaşlar şuan 5+2 oldu bebeğim fakat kesesi böyle yassı ikiz olma ihtimali var mı internette böyle şeyler gördüm ☺️☺️