balbocegimm ben hamile kaldıgımdan beri erkek bebek görüyodum rüyamda,16 ci haftada cinsiyet ögrenmege gidecegimiz günün gecesi dr rüyamda oğlun oluyo hayırlı olsun diyodu ve ben birden uyandım.Ertesi gün dr cinsiyetinizi söyleyimöi dediginde rüyamı söyledim ve malum olmus evet oglun oluyo dedi ve oğlum olucak Allahın izniyle.bende burda rüya adlı bir poat acmıstım cogunun tutmus cogununda tersi cıkmıstı.