Aleshiii Kızlar sizce gerekli mi kesin almalı mı siz aldıysanız nerden aldınız memnun kaldınız mı ne yapmak lazım
bozkurt_19 Aleshiii ben 14 gün önce doğum yaptm canım kullanıyorum bence çok faydalı hiç yara olmadı aşırı yumuşatıyor ben iyki almışım dedim lansinoh kremde kullanıyorum şimdlk iksinden de memnunum
Siibeell Aleshiii kesinlikle alınmalı bence, bir gecede iyileştirdi benim yaralarımı, markasının önemi yok ayarı 999 olması yeterli
hazal2131ds Aleshiii ben dolap uygulamasından 80 liraya aldım hiç kullanılmamış. Oraya bakabilirsin. Normal fiyatı 180di heryerde.
bozkurt_19 Gozd12 evet caanım 36 haftada başladım 38 de doğumum olmuştu e bebekten aldm canım baby mom markaydı ☺️