Hellobaby1 Kızlar öğleden beri alt tarafımda bi ağrı var 25. Haftalık gebeyim. Geçmişti ama şu an başladı yeniden uzun süre oturarak ders çalışıyorum ondan olur mu? Yani nasıl desem böyle çıkacak gibi ağrıyo alt tarafım vajinada mı makatta mı anlayamadım
[silindi] Hellobaby1 ayni agrilar bende de var normal diyorlar ama ikinci gebeligim ilkte hic boyle olmadim. Bn de uzun sure ayakta kalip oturunca oluyor
Merve_Sa Hellobaby1 o haftalarda benimde olmuştu canım burda da çok okudum o haftada bu ağrıları yaşayan dinlenerek gün geçtikçe hafifliyor merak edilcek bi durum değil
Kv- Hellobaby1 canım oturmakdanda olabilir idrar golü enfeksiyonunda olabilir benimde karnımın alt tarafı agrıyordu Dkontrole gittim idrar testi verdim enfeksiyonmuş ilaç kullandıktan sonra gecti
Bebegimgeliyo Akt kısımda derken bende eşimin arkadaslarıyla sahura kadar oturmustum hiç uzanamadım sandalyede oturmakdan ağrılarım oluypr hep kasıklarıma kadar iniyor valla bende 25. Haftayım
Hellobaby1 Merve_Sa duş aldım biraz daha azaldı. Gaz sancısı mı yoksa vajinal ağrı mı ayırt edememiştim
korkmazkubra Kızlar bende Şu anda ayniyim çok kötü bir ağrı ilişki sonrası çoğaldı 29 haftalığım sanki çıkacak gibi çok berbat
Merve_Sa Hellobaby1 benim karnımın altında ağrı vajinamda sızı olmuştu o haftalarda 1-2 hafta sürdü geçti