yaseminky valla bende cok merak ediorum benimde ilk cocugumm heycanliyimm pandemiden dolayi memlekette kalmak zorunda kaldm kendi dktoruma gidemedim ogrenedim cinsuyetini insallah 17 snde gidicem ogrenicem.. insallah butun anneler saglikla kucagina alsinn bebislerii 💞