Sirius0 Selam arkadaşlar 2 ayım kaldı doğuma 1,5 ay kala falan komple ağda yaptırmak istiyorum. Ama genital ağdanın zararlı olduğunu duydum . Siz nasıl hallettiniz önerileriniz var mı ? Çok zor oluyor göbekle her hafta jiletle uğraşmak 🥴
Gozde94 Ben ağda yaptırdım son hafta yine gideceğim doktorum bir sorun olmayacağını söyledi gittiğim yerde kişiye özel ağda kutum var orada benden başkası kullanmıyor ağdamı gittikçe ben kullanıyorum sadecd
Esracete Abece bende 39 Cu haftada yaptım tüm vücut 40+3 günlük olduk hiçbir belirti yok ayrıyeten kıl köklerimde tekrar çıkmaya başladı 😔