Nurkilic34 Selam doğuran anneler kaçıncı haftalarda doğurdunuz erkek bebek bekliyorum 39+4 olmama rağmen ne bı sancı ne bı ağrı sızı var napacam bilmiyorum korkum bebek çok kilo alırsa sezeryan yapmaları sizde nasıl işledi süreç anlatır mısınız :))
Esincil Nurkilic34 bende erkek bebek bekliyorum 🤗 36. Haftadayım bende deneyimli annelerimizi bekleyeyim şuracıkta🤗🤗
Anne54 Nurkilic34 bende ondan korkuyodum geç gelir bebek çok kilo alır sezaryan doğuma alırlar diye. Bi gün ansızın suyum geldi 38+3de suni sancıyla doğurdum oğlumu 😊
handegurses Nurkilic34 merhaba en son bebeğim çok aşağıda demişsiniz bi sorun oldumu onunla ilgili acaba kaç haftalıkken öyle demiştir dr
Anne54 Sonay-34 akşam 10da gittim sancımda yoktu açılmamda yoktu sabah 10da tekrar bakıldı 2 cm açılman var ama rahim ağzın yumuşamamış dedi doktor öğlene doğru adet sancılarım vardı az az. öğleden sonra suni sancı verildi 4 cm daha sonra 6 cm daha sonra 8 cm ile doğuma girdim gece 12 gibi doğurdum canım