Arkadaşlar duyduğuma göre erkek bebek kız bebekten daha önce gösteriyormuş kendini bunun tersi olan var mı yani geç gösteripte bebeği erkek olan ? benim 26+2 hala göstermedi detaylıya da bu hafta gidicem çevremdekiler sanki doktormuş gibi o kız kız göstermiyo diyip duruyolar benim için farketmez ilk bebek sonuçta ama kesin konuşmaları sinirimi bozuyor??🤦🏻♀️