Merhabalar,
Arkadaşlar İstanbul’da ailemin yanına geldim geldiğim gün tam kapanma açıklaması yapıldı şimdi eşimle ayrılma durumumuz var bebeğin ve benim eşyalarımızı toplamak için gitmem lazım doktor kontrolüm de orada hep başvuru yaptım fakat hep reddoldu. İzin alan var mı ? Nasıl.bir yol izlesem