dkbyk Yeni hamişler göbüşler büyüdümü😊nasilsiniz ne kadarlik oldunuz 🥰💕💕 bizz 13 haftalik olcaz insallah yarin
miracinannesi1 dkbyk Biz 19 +4 olduk yeni sayılırmı bilmem ama baya büyüdü kendini belli ediyor oğluşum
Mavi34 dkbyk 12+5deyim. Biraz kilo aldim göbek ve mide çıktı ama henüz kilo gibi hamilelik anlaşılan gibi degil zaten önceden de vardı biraz göbek dikine büyümeye başladı 😊
Gozde94 Ben yeni hamile degilim fakat hamileliğim boyunca bütün yatırımı göbeğe yapan bir hamişim sanirim şuan 36+5 le 20 kilo alan o kişi benim tarihe geçermiyim mi 😀
Ebru5474 https://resimyukle.link/i/nbKTo Bizde böyleyiz şu an göbeğimin sağ tarafında bir çıkıntı var tam anlayamadım bebek mi acaba
Ar2020 12+5 ama artık dışarıdan net belli oluyor ikinci gebelik olduğu için hamilelik kıyafetlerine geçtik ❤️