İlk kızımdan 3 tane kaldı. Stokke xplory, İnglesina trilogy ve Cybex eezy s.
İnglesina’yı şahsen asla tavsiye etmiyorum. En azından iki kollu olanını, tek elle kullanması ve yönlendirmesi çok çok zor. Kucağınızda bebeğiniz varsa baya zorlanırsınız.
Cybex mükemmel katlayıp uçağın içine (kabine) bile alabiliyosunuz.
Stokke hem kullanışlı hemde görünüş olarak çok güzel.
Cybex’in ana kucağını ve oto koltuğunu da kesinlikle tavsiye ederim.