BurcuOzturkk ben gittigimde giris yapılan yerde gebe okulu kagıtları vardı mesaj yolladım bilgilerı onlarda müsait egıtımde aldılar suan 1 hafta bitti 1 haftadan kastım sadece Pazartesi gunlerı oluyor zoom uygulamasından giriliyor zaten 4 Pazartesi oluyor cok basıt egitim verıyorlar ve dosyanıza egitimlere katıldı diye gecıyorlar ki refakatcinizi rahat bi sekılde alıyorlarmiş hatta sancı odana bile alıyor düşünün artık 👏🏻Ben suan 14 haftalık 3 gunlugüm erkende katılanda var gec katılanda var