sinembursa kızlar bayadır bırmal bi şekilde sümükümsü kansız bi akıntım oluyordu önemsemedim ama son 2 gündür çok oluyor yoğun bir şekilde ve kasıklarım ağrıyor yarın muayenem var sizce doğum işaretimi
aydinaleyna61 sinembursa benimde nişanım gelmeden yoğun akıntım oldu 1 gün sonra doğumum gerçekleşti ama haftam 40+2 idi.
sinembursa aydinaleyna61 ay bi gelsin istiyorum bi gelmesin kilosu falanda iyi ama haftasını tamamlamasıda iyi diyorkar
Eczmery123 sinembursa 38de zaten haftası tamamlanmış oluyor. Keşke ben de 38de doğurabilseydim. Nerdeyse 40 haftalık olacağım, dayanacak gücüm kalmadı. Bebeğimin de gelmeye niyeti yok, karnım çok yukarda,sancım yok
sinembursa Eczmery123 hayırlısıyla inşallah yarın kontrolum var dua edin o zaman doğurayım inşallah 😂
Eczmery123 sinembursa inşallah gönlünüze göre olur her şey 🤲Siz de bana dua edin doğurayım kolayca tez zamanda inşallah 😅