kubraannecikk1 cinsiyeti nedir bebeğinizin ben de hissediyorum 25+2yiz , dediğiniz gibi gün içerisinde bir kaç defa karşılaşıyorum bir yere toplanma sertleşme hissediyorum ağrı olmuyor , ağrılarım daha çok ayakta yarım saat falan kalınca oluyor ama normal mi inanın bilmiyorum diğer gidişimde sorucam doktora