Kızlar yarın muaynem var son adete göre 14haftayı bitiriyor ama ultrasona göre 13haftalık oluyor cinsiyeti belli olur mu ilk gebeliğimde devlete gidiyordum makineleri eski olduğu icin cinsiyeti 16.haftada gördük ama şuan özele gidiyorum belli olur mı acaba