svdmm16 benim 30. haftada tamamen geldi canım, 5 hafta hastanede takip altında kaldım ve 5 hafta boyunca hep gelmeye devam etti,sürekli antibiyotikle ve 2 günde bir kanda enfeksiyon bakılmasıyla takip yapıldı, 34+2 de sancılarımda geldi ve doğuma alındım,eğer sancım gelmeseydi 35. haftada sezaryan planlamıştık.. eğer sancın ve açılman yoksa hastanede sıkı takip altında kalarak birkaç hafta daha durabiliyor bebiş, sakin ol,ben 5 hafta kaldım ve bebeğim 30. haftada 1200 gr doğacağına 35. haftada 2200 gr doğdu, içerde her kaldığı gün bebeğin lehine, Allah yardımcın olsun 🤲