iremyesil Arkadaşlar merhaba doktor bugün bana progestan fitil verdi ama neden verdiğini söylemedi herkese verdi mi acaba doktoru
Burcunur__ iremyesil düşük riski olanlar progestan kullanır ağızdan hap gibi alırsan %20 etkili ama vajinal fitil olarak koyarsan %70 etkilidir progestan . Düşük riski olanlara verilir . bende fitil olarak kullandım
melissannesi iremyesil rahim duvarını kalınlaştırıyor yani bebeğin tutunmasını sağlayıp düşüğü önlemek için
Dilekcnkn iremyesil Yani ben ağızdan kullandım rahim kasılmasından kaynaklı önlem amaçlı ☺️ Bir kutu kullandım sonra sorun yoksa içmeyebilirsin dedi bende kullanmıyorum şu an
baharko7 iremyesil düşük tehlikesi olanlara verilir hap şeklinde veya fitil olarak bende kullanmıştım.
yamacinannesii iremyesil canım benim sadece önlem amaçlı da olabilir başından beri düşük riskim yok ama kullanıyorum fitil olarak sadece tedbir dedi doktorum ayakta çalışıyorum çünkü eğer birşey olsaydı doktorun söylerdi
Seda_inan Progestan hem düşük içinn hemde bebeğin gelişimi tutunması için kullanılan bi ilaç ki hamilelikte progestan hormonu salgılanıyor bi nevi onu desteklemek için doktorunuz verdiyse vardır bi bildiği ama sorun isterseniz en azından aklınız kalmaz ne için verdiğini
Ays0 Bana da progestan vermişti doktorum aslında düşük riski için veriliyor ama benim riskim yoktu, kasılmaları azaltır ve tutunmayı güçlendirir demişti o yüzden 1 kutu kullandım ben bitince bıraktım
iremyesil Ays0 umarım bana da bitince kullanma der korkuyorum bir şey olacak diye. Çünkü bana da dedi 6. haftaya göre iyi gelişmiş düşük riski var falan da demedi ama yine de çok korktum 😊