teacher77 Arkadaşlar dikiş yerim uyuşuk ve baya ağrıyor alt tarafları çevresi vesaire. 3 gün geçti ameliyattan bu yana. Hala ödemimi atamadım ayaklarım mayalı boğaça bacaklarım. Bunlar normal değil mi?
Zeynep0886 teacher77 ağrı değilde sızlamıştı benim doktorum batikon vermişti onu sürüyordum birde ilaç vermişti hem kabız olmamak içim hemde kolay iyileşmesi için devasa göbeğim olduğu halde bir hafta içinde toparladım ama biraz vakit alıyor tabi çok geçmiş olsun
Sevvalsolmaz teacher77 normal canım 8 gün oldu sezeryan olalı ayaklarım anca geçti ameliyat yerimin ağrısı hafif var korseyle destekliyorum 5 gün sonra korseyle destekledim daha iyi oldu çok geçmiş olsun
Gozdecaner teacher77 bende 6. Gunumdeyim anca geçti ayak şişliklerim ama içten içten dikişlerim sızlıyor ve çok sırt ağrım var
tugba9293 Sevvalsolmaz canım sende erol hocaya sezeryan olmuşsun galiba memnun kaldın mı? bende ona sezeryan olmak istiyorum da . sevgi hastanesinden ebelerden hemşirelerden memnun kaldın mı
Zeynep0886 teacher77 her geçen gün azalır ağrılar ama iş yapmamaya ve yorulmamaya dikkat et dinlenmen çok önemli ben 40 gün bebeğimle ilgilendim ve yattım sadece hem sütüm geldi hemde kolay iyileştim