Kfatma16 Merhaba sevgili anneler 39+3 den bildiriyorum 🥰 ishal oldum ve adet olmadan ayaklarım çok ağrıyordu normalde yine ayni agri var bunlar belirti mi acaba ? Oğlum gelmeye mi hazırlanıyor 😍