lunaaa hani boyle yumurtanin beyazi az pismis olur ya ic kisminda longur longur gibi goruntu olarak ona benzeyen yogun beyaz akinti geliyo neden olabilir acaba adete 10-11 gun falan var boyle bisey yasayan oldu mu
mhndshnm lunaaa Benim hamile kaldıktan sonra yani yumurtlamadan 3-4 gün sonra akıntım başladı. Hala da devam ediyor. Ben hamile olduğumdan ilk öyle şüphelenmiştim. Belki sende de vardır bir şeyler :)
lunaaa mlkkk yumurtlama akintisi gibi degil ama o seffaf uzayan bi akinti degil mi bu beyaz yogun akinti halinde geliyo bi de yumurtlama sanmiyorum belirtisi de yok
gel_artik_bebegim lunaaa hayır yumurtlama akıntısı aynı pişmiş yumurtanın beyazı gibi oluyor o şeffaf akıntı daha yumurtlama olmadan öncesi oluyor bir nevi yumurtlamaya hazırlık
lunaaa gel_artik_bebegim ama yumurtlama akintisiyla alakasi yok ki o seffaf uzayan bi akinti bildigim kadariyla 🤷♀️bu baya baya yogun geliyo beyaz jole gibi akinti ic camasiri degistirdim kac kez🤷♀️cinsel istek falan da hic yok
lunaaa gel_artik_bebegim alla alla herkes baska bisey diyo🤷♀️ama adetime cok az kaldi zaten yumurrlama nasil olsun🤷♀️bi de yumurtlama zamani istek olur vs derler hic bisey yok bende
gel_artik_bebegim lunaaa adetine az kalmamış 10_11 gün kalmış herkes 14. günde yumurtlamıyor regli gunune kadar yumurtlama olabilir
Esrakavak lunaaa bendede var ara ara oluyor. Adetım bugun yarın olacagım genelik testimde negatıf bence bu akıntıya anlam yuklememek lazım cunku 1 ay boyunca bazı gunlerde bendede oluyor nedendir bilmiyorum ama
lunaaa papatya56 benim hamilelik olamaz ama sadece 1 iliski oldu cunku bu zamana kadar o da adet bittikten sonra ama cok geldi akinti anlamadim ben de
lunaaa Esrakavak ya ben anlam yuklemiyorum aslinda zaten iliski olmadi ki hamilelik sansi olsun🤷♀️😬ama acayip akinti geldi anlamadim nedir bu diye ayni tarif ettigim gibi mi oldu peki bi de adet oncesi mi
papatya56 lunaaa Benımde gelıyo ıkı uc gun once sarı akıntım oldu bugun daha cok geldi sarı akıntım sonra beyaz geldı
Esrakavak lunaaa canım bende ara ara oluyo hanı belli bı zamnı yok neye göre oluyo onuda bılmıyom ama hanı yumurtlama oldugunu dusunmuyom adet onceside oluyo adet gunum gectı yıne oluyo . Zamanı yok galıba kafasına göre geliyo sanki😀
lunaaa gel_artik_bebegim ciddi misin ya🤷♀️🙈ama esimde anksiyete kaynakli bosalma problemi vs var son zamanlarda maalesef ve iliski yasayamiyoruz isteksizlik de var ikimizde de☹️keske degerlendirebilsek ama iste olmayinca olmuyo..
lunaaa gel_artik_bebegim gecen ay merak edip ovulasyon testi yapmistim 14.gun yumurtlama olmustu hic boyle bi akintim olmamisti ama🤷♀️
gel_artik_bebegim lunaaa olsun boşaldıktan sonra sıkıntı yok isteksizlik herkeste oluyor biz 4 senedir çocuk istiyoruz insan bıkıyor sürekli çocuk için birlikte olmaya 😁
lunaaa mhndshnm ayy cidden mi:)ama sadece adet bittikten sonra 1 kez iliski oldu baska hic iliski olmadi ki imkani olabilir mi sence:)bence yoktur ya😬ayni benim bahsettigim gibi mi akintin peki alla alla
Bfduam mhndshnm adet sökülecek gibi belirtin oldu mu? Benim sekiz günüm var adete her an geldi gelecek gibi.
Kolipayse mhndshnm canim bendede beyaz yoğun bir akintim.var ve ben bugün kan verdim bakalim sonuç ne olur
gel_artik_bebegim lunaaa benim de her zaman olmuyor bu akinti yumurtlama her ay değişir geçen ay benim de 17. gün oldu reglime 11 gün vardi
lunaaa MDT ay tesekkurler hahahaa🙈ama napiim gercekten tam tanimlamasi longur longur olabilirdi ancak😂tovbeler olsun😬