Zeynepalyaa Kızlar 2 mayısta kızım doğdu, siz neler yaptınız kimlik çıkarmak için nüfus müdürlüklerini arıyorum ama cevap veren yok çalışmıyorlar mı acaba ? Bilgisi olan varmı?
Birgul Zeynepalyaa bizimde 3 mayısta doğdu Pazartesi Perşembe eşim gitti işlemleri yaptı hemen de geldi