Zee88 Cevabınızı birkaç kere okudum, hamilelikten midir nedir beynim süngerleşti sanıyorum. Geç döllenme konusunu ben de asla anlayamayacağım. Yani 38de doğsa zamanı gibi olabilir ama sata göre 40 sayılabilir o da zamanı gibi olabilir. Oldukça karışık. Ama çok haklısınız, önemli olan sağlıklı olmaları. Bunlar işte hep acaba ne zaman doğururum merakından 🖤 Cevabınız için teşekkürler 🖤