irorkay Biranneadayiiii bende de tam tersi olmuştu burada herkes kız demişti benimki erkek çıktı 🤣 Allah sağlıkla Kucağınıza almayı nasip etsin 🙏😍
2inciannelik Biranneadayiiii ya ben 12 de gittim göremedi 16 haftada gel dedi de 7 Haziran çok geç geliyor bana 14 de gitsem mi acaba başka doktora ya çok merak ediyorum öğrenir miyim
Biranneadayiiii 2inciannelik bence gösterirse görebilirsin kuzumm bide ben girmeden bitter çikolata ve vişne suyu içtim baya hareketliydi her tarafından bakıldı yani😁
2inciannelik Biranneadayiiii ay inşallah eşim bekle diyor ne acele ediyorsun diyor ben de çok öğrenmek istiyorum ya 🤲
Biranneadayiiii 2inciannelik önemli olan sağlık olsun ya hiç insan tabi merak eder çok merak ediyorsan başka doktora gidebilirsin kuzum😍