Duble Hanımlar ben iki aya yakın bir süredir hastanede yatıyorum son bir hafta iştahsızlığım çok arttı ikiz gebelik sizin de böyle bir durumunuz oldu mu yada var mı nasıl başa çıkıyorsunuz lütfen söyleyin 😔