Derinim2021 Kızlar yarın 12 bucukta spinal sezeryanla doğum olucak önerileriniz tavsiyeleriniz neler 😊☺️
Ozge5500 Derinim2021 allahim sag saglim kucagina almayi nasio etsin oncelikle canm 😊 valla post aciolar baya bu konuyla ilgili bnde daha dogum yapmadim ama bildiklerim bol bol yürü baş ağrısı olmasn die nescafe ic demislerrdi 😂🙈
Derinim2021 Ozge5500 amin canımm evet sürekli açılıyor postlar ama insan herşeyi unutuyor son gün kala bide ilk doğum ekstra heyecan oluyor ☺️
ikiponcik_annesi Öncelikle çok sevindim sağlıcakla kucağına al inşallah bide kayısı hoşafı götür canım rahat gaz atabilmek icin iyi geliyo bide rezene çayı götürebilirsin sütün gelsin diye nescafe götürebilirsin oda ağrını keser aklıma gelenler bunlar 😊