Detaylı ya hagni haftada gittiniz kızlar doktorum 3 hafta sonra gel dedi hesaplayinca 20+5 e denk geliyor bu haftada gidilir degilmi internet de fetal.kalp değerlendirmesi için 22.haftada gidilir yazıyor kafam karıştı nasıl yapicam ilk gebeliğim bilgili anneler yardımcı olur musunuz