Erkaya kızlar iyi akşamlarr aranızda kan uyuşmazlığı olan var mı ve varsa eğer coombs testi yapılan var mı acaba
Minikkuss Erkaya 2 gun önce yaptiedim uyusmazlik ignemi .. her hamileligin 28..haftasinda yapilmasi gerekli . Dusuk veya doğumdan hemen sonra da yapılıyor . Cok önemli
Yagmur515253 Erkaya 28 . Haftada kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırdım. Test sonucu ne olursa olsun yapıyorlar doğumdan sonrada yapilmasi gerekiyor
Sedakbyk ebozbey ben negatif esim pozitif kan uyusmazligi var,27 yada 28.haftada kan uyusmazligi testi yapiliyor
Erkaya Sedakbyk bende suan 20 haftalığım merak etmistim ama tekrar takibi gerekli olan bir durum degil sanırm oyle mi
Yagmur515253 Erkaya ha birde sigortanız varsa devlette yaptırın devlet karşılıyor özel karsilamiyor 600 TL gibi bi para istemişlerdi bizden devlette para alinmiyor
Erkaya Yagmur515253 tesekkr ederm evet oyleymis ucretliymis dusuk riski ve kurtaj oldugum donem iki kez igne vuruldu
Erkaya Sedakbyk benim ikinci gebeligim ama ilki düsük oldu uyusmazlgmz var fakat ilkinde 8 haftalkken kurtaj oldugum icin ileri asamalarda nasl uygulamalar yaplıyor bilmedgim icin merak ettim acklamanz icin tesekkr edermm😊🥰