Didemm123 Merhaba bişey sorabilir miyim 35+3 teyim midem çok yanıyo ve çok gazım var neden olur normalmidir bu ay da ? Nasıl düzelirim ? Yardımcı olur musunuz lütfenn?
MerveKaya38 Didemm123 canım benn 30 hafligim aynıyım Dr artik reflü başlar yastığını yüksek tut öyle uyu dedi bide ekşi acı dan uzak dur yoksa daha çok yanar sızlar dedi. Sade soda iyi geliyor yine migdemi gazı atiyorum dene istersen canım.
MerveKaya38 Didemm123 bide süt elma havuç da iyi geliyor canım int araştırmıştım. Hepsinide yiyorum şükür agrim kalmadı arada yinede yanma oluyor da her dk olmuyor.
Didemm123 MerveKaya38 benim aşırı ağrım oluyor ben ilk aylarda bu kadar zorluk çekmemiştim bebeğe zarar vermesinden korkuyorum tek korkum o 😔
sedatabas Didemm123 benimde aşırı oluyor havuç ılık süt ne yaparsam yapayım 1 saat sonra tekrar başlıyor sanırım doğuma kadar çekicez çözümü çaresi yok akşam çok geç saatlerde yememeye çalışıyorum bol su içiyorum bazen iyi geliyor 34+4 bende
MerveKaya38 Didemm123 dediklerimin sakincasi yok canim benimde riskli gebeligim Dr danismadan birsy yapmam sen yinede tabi kendi Dr sor bana ilaç gelmediği için dogal çözümler buluyorum oda şükür iyi geliyor.