kelebeklerdeniz23 benim bekledigim gibi geldi urunler yikaninca da bozulmadılar yamulma felan olmadi ve musteri hizmetleri hem maillerimde hemde telefonda cok yardimci oldular benim beğendiğim urun stokta olmadığından biraz geç geldi kargom o surectede telefonla görüşüp hallettik baska bi sorun yaşamadım canim