Mervekaynak ben hamilelik oncesi kullanmistim o zaman doktorum 1 haftadan uzun kullanma aliskanlik olur ilacsiz tuvalete gidemezsin demisti ve bende bir kac gun kullanip biraktim simdi hamilelikte ise duphalac iciyorum bir iki gun sonra birakiyorum bazen 5_6gunu buluyor kuru meyve yiyotum bol su iciyorum hareket etmek onemli birde probiyotik haplar var ondan iciyordum ilk hamileligimde ise yaramisti ve nefes egzersizleri cok zor birsey valla nefes aldırmıyor