Eliffuss1 Kizlar merhaba dayanamayıp cips yedim sonra vicdan azabı duydum keşke yemeseydim diye araştırınca çok zararlı diyor hamilelikte normal de de sağlıklı değil biliyorum ama sizce vicdan azabı duycak kadar kötü bisey mi yaptım
milena11 Eliffuss1 valla az önce bitirdim 1 koca paket. Çokda şey yapmamak lazım😅 sakınan göze çöp batarmış😬
Lulemom Eliffuss1 sürekli yemezsen bişi olmaz. Herşeyin fazlası zarar. Hep bu mantıkta davranırsan vicdan azabına gerek duymazsın. Arada bende bi avuç kadar yiyorum.
Dilekcnkn Eliffuss1 Kendi fikrimi söylüyorum hayır tabikide bende yiyorum sonuçta direk bebek onu yemiyor ki yani canım ne çekerse onu yedim 2 hamileliğimde de bunda da bu kadar takma kafaya böyle şeyleri ☺️☺️
MDT Eliffuss1 ayda bir birazcık yiyince bir şey olacağını sanmam. Yememek daha büyük zarar verebilir belki. Ama bişey olmaz deyip yüklenme sakın cipse 😅
Ecaglaagt Eliffuss1 Eliffuss1 valla 36.haftama kadar hiç yemedim ama ayrı bi zaafım var cipse karşı daha dayanamadım haftada bir yiyorum ama yoğurtla yiyorum belki zararını biraz olsun azaltır diye 😂 midemi yakmıyo yoğurtla yediğimde ama bugün bir yazıda gördüm cips doğrudan çocuğa zarar vermiyo zarar veren tuzu ve baharatı o da bize zarar veriyormuş.Çok da abartmadan herşeyden dozunda yemek lazım bariz yasaklar dışında sonuçta hasta değil hamileyiz
Hatice044 Eliffuss1 bende on günde bir yiyorum canım önceden çok korkuyordum ama canım istedi yedim ne yapayım 😏
emiras59 Eliffuss1 dediğiniz gibi normalde de yararlı bir şey değil zaten ben kendimi aman onu yemeyeyim aman bunu yemeyeyim diye sıkmıyorum bir şey olmaz Allahın izniyle 😊
[silindi] Eliffuss1 ben genelde cips sevmem aklıma gelmez bile ama hamilelikte canım istiyor ve arada yiyorum bence bu kadar düşünmeyin az az yedikten sonra ne zararı olacak
mlkkk Eliffuss1 zehir değil sonuçta neden vicdan azabı çekiyorsunuz düşüğe kasılmaya sebep olmadıkça herşeyden yiyebilirsiniz ama dozunda sizin için yararlı olan bebeğe de yararlı zararlı olan ona da zararlı ama yediğiniz zararlı bişey size bi anda etki etmiyorsa bebeğe de etmez abartmadıkça yiyebilirsiniz ne olacak
Seroy Eliffuss1 valla canımız ne zaman istese yedik 7 yaşında oğlum var birde saolsun sürekli abur cubur olayındayız. Çok şey yapmıyorum valla ne yalan söylüyeyim yiyorum her şeyi.