KkSedakaya merhaba sizin durumunuzdayim bende ancak 23.haftamdayım. Ayni şekilde bana da ciğer geliştirici igne yaptılar, günde 3 defa antibiyotik alıyorum ve 2 defa enfeksiyon bulgusu için kan alınıyor. Ayağa kalkmam yasak tuvalet harici. Ben dua ediyorum bebegim 30.haftalari görür diye, içiniz rahat olsun, suyun gelmesinden ziyade doktorlar enfeksiyondan daha çok tedirginler. Çünkü vücut kaçan suyu yerine koyuyor. Allah ’a dua etmekten başka bir şey yok, sabredip tutabildigimiz kadar bebegimizi karnimizda tutacağız inşallah 🤲