Dilekleklek Bebegim_90 10 haftaligim hala kalin coraplar giyip yorganda uyuyorum gecenlerde biri daha vardi o da ayni dertten muzdaripti
aslannaz21 Bebegim_90 ayy bende oyleydim corap patik ustune terlik giyerdim isinmazdi ayak usumesi erkek bebek diyolardi inanmiyodum dogruymus🤩💙oğlusum olcak allahin izniyle
Dilekleklek Bebegim_90 sanirim kanimizdan beslendigi icin usume oluyodur. 12. Haftadan sonra cunku demir ilavina baslayacagiz ya.ben ona yoruyorum sadece
Hazal12 Minikbirdunya evet çoğu arkadaşımda aynı şeyler oldu ilk aylar ayakları çok üşüdü cinsiyeti erkek benimde öyleydi ☺️
aselnil20 Hazal12 Çok ilginçmiş, bende bı garibim bacaklarım üşüyor ayaklarım ayak tabanlarım yanıyor
Nur_tanem Benim de aynı şekil üç ay ısınmadi ne çorap ne patik erkek bebeğe yordular 🙈 sonuç oğluşu bekliyoruz son aylar şimdi de ateş basıyor 🤷😂
Dry34 Rabbim sağlıklı evlat versin 16. Haftama girdim hala ayaklarım üşür. Cinsiyetimize erkek dedi doktorum :) Ayaklarını sıcak tutmaya bal üşütme kendini asla . Çorap ve patik giy mutlaka.. ben öyleyim hala